حرفهایهــــــ لواشکیــــــ


عشق تنهایی

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم

سلام تو این چند وقت که وبلاگ ساختم اینقدر خوب بوده که به قول مامانم معتاد شدم دلم  

نمیاد یهـ روز بهتون سر نزنم چون واقعا حس میکنم شما ها رو مثل خواهر یا برادر نداشتم

دوست دارم البته اینم بگم من دختریم کمی رک واهل اغراق وخود شیرینی نیستم نقشهایی هم

هفته ی آینده دارم البته تنهایی نمیتونم به همکاری شما ها نیاز دارم حالا هرکی میخواد با من

افتخار بده وهمکاری کنه من از صمیم قلب حاضرم پس لطفا در صورت درخواست 

عضویت حتما زود تر به من خبر بدید

 



نظرات شما عزیزان:

b0y ill
ساعت16:41---10 تير 1391
وبتو هم19+1 هست گلم فقط شرمنده دير جوابتو دادم
پاسخ:خواهش میکنم سهیل جان


میثم
ساعت17:10---24 خرداد 1391
نمیدونم عزیز.این وبلاگتو میگی؟

arezoo
ساعت19:36---23 خرداد 1391
گاه گاهی که دلم می گیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست چه شبی بود آن شب! تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است به خاک و من اندر عجب این دیدار که تو بعد از سال ها هم چنان زیبایی! کاش می دانستی که چه کردی با من در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم چشم بر گرداندی و مرا سوزاندی
آپم


arezoo
ساعت19:30---23 خرداد 1391
گاه گاهی که دلم می گیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست چه شبی بود آن شب! تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است به خاک و من اندر عجب این دیدار که تو بعد از سال ها هم چنان زیبایی! کاش می دانستی که چه کردی با من در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم چشم بر گرداندی و مرا سوزاندی
آپم


سامان
ساعت10:14---18 خرداد 1391
وب جالبی داری به ما هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,ساعت 12:32 توسط شقایق| |


Power By: LoxBlog.Com